NINISTAR

من یعنی مامان ستاره

1391/5/28 23:49
نویسنده : مامان ستاره
663 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهتون..

امیدوارم حالتون خوب باشه و لبتون خندون..پیشاپیش عیدتونم مبارک و نماز روزه هاتون مقبول درگاه حق..من هر وقت این فیلم خداحافظ بچه رو میبینم قند تو دلم آب میشه و دلم میخواست کاشکی منم یه بچه کوچولو و فسقالو داشتم..منم مثل لیلای فیلم خداحافظ بچه 2 بار باردار شدم ولی هر دوباره بچه ام فوت کردگریهناراحت یه مدتی افسرده شده بودم که دیگه نمیتونم بچه دار بشم چون ممکن بود اگه دوباره بچه دار شم هم خودم میمیرم هم کوچولوی توی شکمم..خییییییلی بد بودناراحتولی شوهرم اصلا توجهی به این قضیه نمیکرد..ما عاشقانه همدیگرو دوست داریم و عاشق همدیگر هستیم..بخاطر همین تصمیم گرفتیم بریم شیرخوارگاه آمنه و از اونجا بچه برای خودمون بیاریم لبخند من عاشق بچه ام با اینکه شاغلم(بنده فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب دارم)ولی دوس دارم که یه بچه فسقالو مثل همه ی مامانا داشته باشم..من و شوهرم رفتیم و یه پیسل و یه دخملی ناز و عزیز برای خودمون اوردیم در حال بزرگ کردن اوناییم..ولی بچه ای که خودت داشته باشیش و بهش شیر از وجود خودت بدی یه کیف دیگه ای داره..افسوس ولی مامان خودم و مادر شوهرم کاملا مخالف این قضیه اند و قراره که آخر این هفته با هفته بعد بریم بچه رو پس بدیمگریهمن بدون اونا نمیتونم زندگی کنم و این رو فقط و فقط شوهرم احسان میدونه..کسایی که دارین این نوشته رو میخونین دوس دارم برام دعا کنین که اگه دوباره باردار بشم خطر مرگ برای هیچکدوممون نباشه..یه جورایی منتظر یه معجزه ام..خیییییلی برام دعا کنید که دوباره بدون هیچ خطری بچه دار بشم..

دوستتون دارم..

موفق باشیدماچ

 

جونم عزیزم!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

niloo
28 مرداد 91 21:39
لوگو - کارت پستال متحرک از عکس دختر ناز و پسر خوشگلتون اگه میخواین بیا نمونه کارارو ببین ..خوشت اومد سفارش بده ... قیمتش خیلی کمه ... فقط 1000 تومنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به NINISTAR می باشد